NOK

Oldmoney graf
Vet du hvor mye 15 kroner i 1969 tilsvarer i dag?
Med Oldmoney kan du beregne det nå. Tast inn beløpet du vil omregne og velg hvilke år du vil regne imellom. Dette er det verdt i dag!

Om Oldmoney

På Oldmoney beregner man hva penger fra den gang da er verdt i nåtidskroner. Var det en god investering? Inflasjon og prisutvikling uthuler pengenes verdi, men Oldmoney beregner hva gamle penger er verdt i dag. Skriv inn beløp og årstall og se umiddelbart hva den summen av penger er verdt i nåtidskroner. Alle tall er basert på offisielle kilder (les mer).

Vi håper at du får svar på dine spørsmål, samt glede av Oldmoney-beregneren. God fornøyelse!

Hvem står bak?

Brødrene William og Oskar Herrik Nielsen fra København. Ideen til Oldmoney oppsto en sommer på havnen, hvor vi kom i snakk om hva ting kan ha kostet i gamle dager? Vi fant svaret gjennom vår egen kalkulator - Oldmoney.

Presse og kreditering

Bruk av data og beregninger fra Oldmoney må kun skje ved tydelig kildeangivelse (Oldmoney) og link (https://www.oldmoney.no)

Annonsering

Ønsker du å annonsere Oldmoney, er du velkommen til å kontakte oss. Vi gir så et forslag på hvordan vi kan løse dine behov. Skriv til oss på annonser@oldmoney.no.

Kontakt

William Herrik Nielsen, grunnlegger av Oldmoney

William Herrik Nielsen

Medgrunnlegger, Oldmoney
william@oldmoney.no
Oskar Herrik Nielsen, grunnlegger av Oldmoney

Oskar Herrik Nielsen

Medgrunnlegger, Oldmoney
oskar@oldmoney.no

Skriv til oss

Har du spørsmål om bruken av Oldmoney, tips til en god idé eller en annen henvendelse, hører vi gjerne fra deg. Du er alltid velkommen til å skrive til oss på e-post - så kommer vi tilbake.

Område E-postadresse
Generelt kontakt@oldmoney.no
Magasin redaksjon@oldmoney.no
Oldmoney Pro pro@oldmoney.no
Annonser annonser@oldmoney.no

Vil du være i forkant
når prisene stiger?

Spar penger og invester klokt – følg med med det gratis nyhetsbrevet fra Oldmoney


Anbefaling

Følg prisutviklingen

Vil du også være først når prisene går opp eller ned? Følg Oldmoney på sosiale medier